недеља, 22. јануар 2012.

Louis Vuitton

Sama pomiso na Louis Vuitton je tako jeziva... zavrti mi se u glavi od dobro prepoznatljive šare svim slojevima društva.. i taman kada sam skoro pa zaboravila da je Louis Vuitton ozbiljna firma koja radi ozbiljne stvari na you tube-u su osvanuli super video klipovi koji to i govore...


Da ne bih sada spamovala sa gomilom videa u ovom postu odlučila sam se da ovde osvane moj favorit.
Nakon moje diskusije o Barbie lutkama logično je da mi je pažnju privukao video u kojima lutka ima bitnu ulogu. Stvarčica koju nikako nisam mogla sačuvati svojim lutkama su CIPELICE ozbiljna stvar svake ženske osobe!!


Taj mali bezbroj koji smo obuli i izuli tokom života...
Taj kolor koji smo ponovili kroz više modela...
Taj model koji nam je najbolje ''legao''...
Taj omiljeni par cipela...
A naše je samo da i dalje koračamo!!!



Odličan osećaj je prisetiti se nečega ''starog'' i pretočiti ga u novo!!!
Bravo Fabrizio Viti!!


Нема коментара:

Постави коментар