петак, 17. јун 2011.

pušački prilog





Ko još nije stopirao konzumiranje nikotina ili pušenje cigareta mogao bi to da čini na simpatičniji način. Čak i u tu naviku koju bih nazvala bezpotrebnom možemo uneti svog ličnog stava,u krajnjem slučaju imamo ga čim opravdavamo svaki povučeni dim...Zvučim tako dosadno sebi,jer i sama sam do juče bila nikotinski zavisnik.
Ne verovatno mi da sam čak i jednu ruznu naviku ulepšavala... 
Fino je unositi lični stil i u stvari koje radimo bile one dobre ili ne...
Izuzetno sam obraćala pažnju na dizajn paklice cigareta kao i dizajn upaljača kojim cu pripaliti cigaretu...
Tako da predlažem da razmislite,ako ne o stopiranju konzumiranja nikotina  onda svakako o dizajnu vašeg upaljača...
Fiorucci vam predlaže...




Ne bih izostavila...da sam JOŠ UVEK pušač odlučila bih se za ovakav pink dopadljiv,sladoledast jedan ... ♥ ♥ 



Нема коментара:

Постави коментар